باورنکردنی اما واقعی

– الو ، سلام

-سلام عسل جان ، خوبی؟

-ممنونم ، شما خوبید؟ همه خوبن؟

– خوبن عزیزم ، مرسی. من می خواستم باهات حرف بزنم . ببین تو یه عقایدی داری، من کاملآ باهاشون مخالفم. من بچه م ، زندگیمون و آینده بچه م برام خیلی مهمه ، نمی خوام به یه راهی بره که ضرر داشته باشه براش.

– چه راهی؟

– ببین تو یه عقایدی داری که من مخالفشم ، دلایلش هم توی تلفن نمی گنجه ، اما من برام زندگی بچه م مهمه ، ما خودمون کشیدیم این مسایل و، و من می دونم چه دردهایی پشتشه

– من خیلی درک نمی کنم اما حالا بفرمایید چی کار کنم ؟

– من نگران بجه م هستم، تو دختر خیلی خوبی هستی. با شخصیت و مهربون و با جنبه ای ، خانواده خوبی هم داری(!) ، من تو رو دوست دارم اما من نگران بچه م هستم ، وارد یه مسایلی نشه ، به من حق بده ، دیگه باهاش تماس نگیر، اونم زنگ زد چند بار وقتی ببینه یه طرفه هست رابطه دیگه نمی زنه . این حرف ها هم بین خودمون باشه

– من کار خاصی نمی کنم و عقاید خاصی هم ندارم ، اما عقایدی که دارم مهمترین چیزهام هستن . باشه ، هرجور راحتید اما خودتون بگید که شما اینطور گفتید چون اگه به من زنگ بزنه من خواهم گفت که به چه دلیلی(!) کات می کنیم . اما من خطرناک نیستم . خداحافظ

– من نگفتم خطرناکی اما من نگرانم . خداحافظ

** این دختر فقط از طریق من با کمپین آشنا شده بود در صورتی که فعالیتی آنچنانی هم نمی کرد! من او را با هیچ جای خطرناکی آشنا نکرده بودم. اما فکر آدم ها را نمی شود تغییر داد. تو ذهنم خواستم ضربه ای که اینها خورده بودن را پیدا کنم اما جز پول زیاد ، زندگی تجملی ، خوشگذرانی ، و …. چیزی به یادم نیومد.

– کاش این روزها بگذره . بگذره

11 دیدگاه »

  1. عسل جان از این که یک روز در تاکسی با تو آشنا شدم همیشه خوشحالم . اگر چه از دور، ولی همیشه نگاهت می کنم و دوستت دارم ………..

  2. aghaye ki said

    hehe,bazam cheghadr khoob barkhord karde,bazi vaghta yedoone az hamin barkhorda ta akhare omret bahate..ke akhe chera?…

  3. چی میشه گفت به این نسل؟ خودشون این وضع رو پیش آوردن و حالا فرزندانشون رو نهی می کنند از اصلاح وضع موجود…اف باد بر این نسل

  4. Ali Shams said

    دوست عزيز به نظر من كار سياسي به شيوه‌اي كه دانشجويان ايراني انجام مي‌دهند به شدت خطرناك است و به شدت هزينه بر و متاسفانه بي نتيجه.

    پول و خوشگذراني زياد هم لطمه نيستند. متوجه نشدم منظورت چيه از اون قسمت.

    بحث اينه كه آدم ببينه چي به دست مياره و چي از دست ميده به نظرم.

  5. Ali Shams said

    you may not live long enough to see it pass. cross the border

  6. پریسا said

    bi khial azize delam
    mage adat nakardim???
    nagzare in rooza
    fadaye saret …
    midooni ke …

  7. الو سلام عليكم. غضنفر هست؟ نيست؟ غضنفر ما رو چي كار كردي؟ كار سياسي باهاش كردي؟ چه بلايي سرش آوردي؟ غضنفر حتي اهل هروئين هم نبود. ببين رفيق ناباب با آدم چه مي كنه.

  8. سلام
    فکر می کنم نیازی نبود این پست رو بگذاری(همون طور که انتظار دارم بگی به تو ربطی نداره) چون که نگرانی پدر و مادر ها و کلا بزرگترها! فکر می کنم باید طبیعی شده باشه برای کسی که کار می کنه، بعدم اینکه اگه به خودم می گفتی بهت می گفتم که اون کشیدن ها منظورش چیه و گویا این چیزایی که ما بهش می گیم هزینه! در مقابل چیزایی که اونا کشیدن، خاله بازیه!، هر چند که من از طریق تو با این دوستمون آشنا شدم.

  9. عسل نازنين !سلام.با نظر سليمان تا حدود زيادی موافقم.زياد سخت نگير ،اين نيز بگذرد …روز زن هم به تو دوست نازنين مبارک باشد.

  10. شیما said

    عسل عزیزم خوشحالم که 2باره می نویسی…این تئوری رفیق ناباب، تنها توجیه مادران است برای دور کردن فرزندانشان از آنچه فکر می کنند خطرناک است…اما حق داری عزیز!خب دل ما دوستان ناباب هم می شکند دیگر:)
    گرامی باد 8 مارس و یاد و خاطره ی تمام آنان که در راه برابری و رفع تبعیض های جنسیتی تلاش کردند و می کنند…روز زن مبارک عزیز

  11. عصبي said

    اونا درست مي گن ولي حق با شماست.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه