شیرینی خلاف

 

یاور من !

در زوال ساده مغزم

به دیدنم بیا

نمی توانم مغزم را تمدید کنم

عکس دیدنت که همیشه ادامه دارد ،

به تعداد نفس های گرمت

حتی وقتی از صورت من دور است

 

رفیق من!

مهم نیست اگر بی آبرویی شود

من از راست روی ها بیزارم

مسیر راست بیراهه ایست که مرا به حماقت می کشاند

خیالت راحت

همیشه بی آبرو می مانم

که این جهان هیچ آبرویی برای چشمان همیشه خیسم

لبهای آویزانم

و سنگینی سینه ام

باقی نذاشته

بیا با هم بی آبرویی کنیم

خلاف شرع کنیم

بیا با هم ناموس را تکه تکه کنیم

 

همدم من!

گوش کن صدایم را، بیا

سیگار بگردانیم ، سیگاری بگردانیم

به سلامتی هم لیوان بچرخانیم

با خیال همآغوشی ، همخوابگی کنیم

من با صدایت به لحظه آخرمی رسم


بیا شیرین ترین طعم ها را در گناه بپوشانیم

و برهنه شویم


پ.ن : سرپیچ

این شماره سرپیچ را می توانید صفحه آرایی شده دانلود کنید ، توصیه می کنم

8 دیدگاه »

  1. صحنه را دیدم
    ردیف بود
    موفق باشید

    سید علی گالیله

  2. یک رفیق said

    حیرت مکن که پنجره باز است و عروسک‏هایت می‏خندند

  3. جالب بود و نه عجیب . به قول دوستمان صحنه (سرپیچ) را هم دیدم !

  4. گدا و فقير said

    اون لينك بالاش چيه؟

  5. قشنگ بود. خیلی قشنگ

  6. rojin said

    zibatariniiiiiiiiiiiiiiiiii!

  7. آرمين said

    يكي يه دونه اي عزيزم

  8. personal is political

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه