سرسام

شبی پر سر و صدا

پر از صدای مبهم مردم ها

آدم هایی که خود را به خواب زده اند

تا نماز صبح!

خواب پر سر و صدا

صدای تشهد و سلام

پ.ن 1: این زندگی ادامه دارد ، همچنان … و برخوردش با ما هم سر سازش ندارد.

پ.ن 2: حتمآ به رادیو خاموشی گوش کنید ، از نون ، آب ، خواب ، غذا و همه چیز مهمتر و بهتره

پ.ن 3 : دست بردارید از اعدام نوجوان ها. خجالت آوره دیگه

پ.ن 4: شدید دچار خودسانسوری هستم ، و این چه قدر برایم زجرآوره . پست قبلی هم به همین دلیل حذف شد

پ.ن 5: پی نوشت ها طولانی تر از خود نوشته شد ، جالبه!

4 دیدگاه »

  1. پوپک said

    قربون سرسامت برم!!!!!! چطوری خانوم؟
    رادیو خاموشی رو چه جوری بگیرم؟ از خیلی ها شنیدم گلم!!!
    دلم واست یه ذره شده …..

    ———————————————————————————————————–
    پاسخ: پوپکم دل من هم برات یه ذره شده ، خودت می دونی! عزیزم من لینک رادیو خاموشی و گذاشتم ، روش کلیک کن ، در واقع یک رادیوی اینترنتی هست ، و بعد می ره توی سایت و می تونی از اونجا دانلود کنی( توصیه: از خونه مامان اینها کن که ای دی اس ال هست) ، تا حالا دو تا برنامه داشته به نظرم دو تاش محشره ….

  2. آبجی دلتنگ said

    خوبی عسلی؟قربونت برم چرا خبری ازت نیست!دلم برات خیلی تنگ شده بخدا
    خطی بنویس خبری برسان گل من
    ———————————————————————————————–
    نسیم من…چی بگم!

  3. بینام نشاندار said

    تو دچار خود سانسوری نیستی. این روند طبیعیه تغییر خط هستش؛ گرایش به عقل سلیم «رفیق [پیش از این]»
    —————————————————————————————————————————-

    این که تغییر در مسیر مناسب باشه که خوبه ، اما هنوزم رفقای سابقم ، بهترین رفقا هستند و بهترین های من از لحاظ فکری .

  4. Reza said

    شرکت مهندسی حارس هوشمند با فعالیت در زمینه امنیت اطلاعات و ارتباطات و همچنین حفاظت الکترونیک بازوی کمکی حراست ها و تولید کننده نرم افزار کنترل مراجعین می باشد.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه